بارمان جیگر ،برسام عسل

پسران من

1390/3/27 22:40
نویسنده : فاطمه
1,814 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comبارمان و برسام آفتاب میگیرند

بارمان آفتاب می گیرد

برسام آفتاب میگیرد

بچه های با ادب ،یاد عکسای بچگیهامون افتادم واقعا بچه های خوبی بودیم

پسرای خوب

برسام ورزشکار میشود میگم بجه به مامانش رفته آخه منم یه مدت ژیمیناست بودم ولی به مرحله بارفیکس نرسید

برسام ورزشگار

پیغامها رو جواب میده روزی چند بار و یه عالمه باهاشون چاق سلامتی میکنه

منشی مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ثنا
27 خرداد 90 23:16
ای جان چه آقا پسرهای با نمکی خدا براتون حفظشون کنه
محمد جواد
28 خرداد 90 2:17
ناز نازی هستند پسر هاتون خدا براتون حفظش کنه اختلاف سنیشون چقدره ؟آخه من به فکر دومی هستم نمی دونم زوده یا دیر من مامان نی نی توپولی هستم به وب ما هم سری بزنید خوشحال میشم نظرم بدهید.بامن مهربان باش
ghazaal
28 خرداد 90 10:43
وااای گوگولیا چقدر بانمک شدن منم دارم وسوسه میشم یه وبلاگ واسه پسرم درست کنم از طرف من هوارتا ببوسشون
mAhyA
28 خرداد 90 23:55
سلام وای ماشالله چه پسرای ناااااااااازی دیگه همیشه اینجا مینویسید درسته؟؟؟؟ یا بازم تو بلاگفا مینویسید؟؟؟ آخه من میخوام این وبتونو لینک کنم...... منتظر جوابتون هستم
سودی مامان پندار
29 خرداد 90 10:40
سلام فاطمه جونم خونه جدید مبارک ایشالا که براتون اومد داشته باشه ایشالا خاطرات گل پسرا تو وبلاگ جدید سرشار از سلامتی و شادی باشه با دیدن عکسها حسابی ذئق زده شدم ماشالا برسام جونم حسابی بزرگ شده الهی قربونش یرم خونچولوی خوردنی خاله یه بوس گنده هم واسه بارمان خان خودم
مامان رادین
29 خرداد 90 15:24
سلام گلم. الهییییییییی خیلی با نمکن.چه خوب شد که سرکار نمیری و پیشه این فرشته ها می مونی بهترین کار دنیا رو کردیلینکتون کردم.
مامي آلينا
29 خرداد 90 16:09
واي عاشقشونم اينجوري لباساي يه شكل مي پوشن.بخورم لختياشونو
صدف مامان آيرين
1 تیر 90 13:23
سلام دوستم.خوشحال شدم به من سر زدين .اين دوتا وروجك خيلي بهم شبيه شدن .ببوسينشون از طرف من.درضمن من آپ كردم .دوست دارم شما رو لينك كنم.اجازه هست؟
مامان کیان و کارین
8 تیر 90 2:55
ای جان ای جان من قربون صدقه کدومشون برم ؟؟ برسام که خیلی نمکی شده . بارمان هم که از اول عشقولانه من بود . از دیدن عکساشون خیلی ذوقیدم . آخه تازه وبلاگ جدیدتون رو یافتم . یه عالمه ماشالله هم گفتم ، به خدا ولی یادت نره واسشون اسفند بریزی .