بارمان جیگر ،برسام عسل

اولین پست ( تبریک سال نو)

1390/1/6 13:19
نویسنده : فاطمه
1,283 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اینجا خونه جدید دو تا پسر شر و شیطونه

حتما میشناسینشون بارمان و برسام

بارمان متولد ۲۳/۷/۱۳۸۶ و امروز دقیقا سه سال و پنج ماه و ۱۳ روز دارد

برسام متولد ۱۹/۱۱/۱۳۸۸ و امروز دقیقا یک سال و یک ماه و ۱۷ روز دارد

از این به بعد من که مامانشون هستم

فاطمه متولد ۲۱/۷/۱۳۶۰ و امروز دقیقا" دیگه نمیشه بگی کار خوبی نیست

قراره یه عالمه از شیطونیهاشون بنویسم

الانم سر کارم سرویسم داره میره باید بدوئم

ولی اولین فرصت میام و مینویسم

وای تبریک سال نو یادمون رفت از بس از خودمون گفتیم

 

سال نو همه دوستای جدید و قدیمیمون که اینجا هم میان مبارکککککککککککککککک

دوستتون داریم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سام
19 فروردین 90 13:16
سلام وبلاگ خوشگلي داري پستات هم خیلی قشنگه بیشتر نوشته هایت را خواندم و لذت بردم امیدوارم تو هم بیایی تو وبلاگم و نظر بدی دوست داشتی منو به اسم (ساتیار سام) لینک کن بعد بهم خبر بده تا لینکت کنم ممنون
مامان کیان و کارین
8 تیر 90 2:52
هووووووووووووووورا هورررررررررررررررررررررا اولیش به خاطر اینکه نی نی وبلاگی شدید . دومیش به خاطر اینکه من هم متولد 61 هستم . پس بگو چرا اینقدر با نوشته هات ارتباط برقرار می کنم . از نظر سنی به هم نزدیکیم . فاطمه جون داری دیگه این همه تفاهم رو؟؟ بزن دست قشنگه رو