بارمان جیگر ،برسام عسل

عکسهای تولد

1390/7/24 11:52
نویسنده : فاطمه
3,099 بازدید
اشتراک گذاری

بارمان با ژست خنده

عکس بالا بارمان با ژست خنده وسورین لج کرده که نخنده چون من گفتم بخندبن

بارمان و برسام و سورین

سورین داره کیک رو خراب میکنه بارمان حرص میخوره و برسام از خودش پذیرایی میکنه

برسام گامبو

بازم برسام از خودش پذیرایی میکنه اونم از نوع انگشتی

مهد بارمان

همه بچه ها به فکر پذیرایی از خودشون افتادنبارمان کیک میبره

قبل از اینکه کیک رو با انگشت تموم بکنن بارمان کیکو برید

به سلامتی

 

به سلامتی

وبه سلامتی همه دوستان شیر موزامون رو خوردیم

دوستان عزیز

دوستای بارمان

کادوها

 

کادوها

ودر آخر هم هیجان انگیز ترین قسمت جشن یعنی کادو وبعدشم خودبون میدونید دعوا بین بچه ها

شاد و سربلند باشید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

باباي سيد اميرعباس
18 مهر 90 18:14
سلام ني ني جون خوبي؟؟؟ عيدت مبارك... من و ماماني سيد اميرعباس يكي از دستمون فرار كرده و تحت تعقيبه داريم دنبالش ميگرديم ميتوني بياي كمكمون كني؟؟؟ منتظرتيم...يه سر به ما بزن... ممنون باباي سيد اميرعباس
فرزان ازاده
19 مهر 90 3:24
الهی فدای خودتو کیکتو داداشت برم با هم قربون اون قیافت بشم من خوبی مادر خانومی البته این قربون صدقه ها برای تو نبودا ببوس پسراتو
نانا (مامان آيلين)
19 مهر 90 11:52
الهيييي صد ساله بشي عسيسممممم مرد كوشولوي خوشتيپپپپپپپ عكسها عالي بودددددددد....
مامي آلينا
19 مهر 90 16:44
الهي بگردم چه كيك بامزه اي داشته.تولدش هزاربارمبارك.انشالله عروسيت
مامان سهند و پرند
21 مهر 90 12:03
مبارک باشه عزیزم تو ÷ست های قبلی نخود سیاهه جواب داد یا نه
سمانه
21 مهر 90 12:48
تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااارک تولد برسام بود فاطمه جون؟؟ فدای او نشکمتون بشم من شکموهای خاله نوش جوووووونتون گوشت بشه بچسبه به ...نتون
مامان وندا
22 مهر 90 19:06
تولدت مبارک عسیسم ایشالا همیشه شاد و خندان باشی من با اجازتون لینکتون کردم
مامان شايان و پرنيا
25 مهر 90 15:20
عزيز دلمممممممم تولدت مبارک .. چه تولد خوب و جالبي
مهسا و محمد
27 مهر 90 13:30
سلام عزیزم قربونت برم تولدت مبارک گل پسرم ایشاله 120ساله بشی جیگر طلا دیگه ماشاله واسه خودت مردی شدیا برسامم که هزار ماشاله حسابی بزرگ شده و مشغول پذیرایی از خودش هست بوس بوس یه عالمه بوس راستی می بینم که بابایی رو میفرستین دانشگاهو خودتون میرین خوشگذرونی خوب می کنین خاله جون اصلا اون باید بره درس بخونه تا باسواد بشه خوب نیست که آدم بی سواد باشه مگه نه..... دلم برای جفتتون یه ذره شده به امید دیدار
نسترن مامان آرش
29 مهر 90 23:08
سلام دوست عزیزم...تولدت مبارک ...همیشه در کنار کوچولوهای نازت خوشبخت باشی...تولد بارمان هم مبارک باشه....هر کاری کردم نشد توی وبلاگ قبلی برات چیزی بنویسم....اینجا خیلی بهتره...بوسسس
آزاده و ساینا
6 آبان 90 9:09
تولد خیلییییییییییی بامزه ای برگزار کردی......وای چقدر کوچمولو و جیگر اونجان
مامي آلينا
8 آبان 90 19:12
سارينا
12 آبان 90 19:02
چقدر كه زشتن اين دو تا برادر. حالا شكل مامانشونن يا باباشون. ملت از هرجايي اومدن هر عكسي رو ميذارن
خاله ني ني
12 آبان 90 19:03
بي فرهنگن
مهسا و محمد
22 آبان 90 13:09
سلام خوبی فاطی جونم این چیه تو معرفی سایتت نوشتی آدم گریش میگیره الهی 120سال زنده باشی و سایت بالا سر این دوتا گل پسر و همچنین آقای گرامی همسر باشه دیگه اینجوری نگو قربونت برم چون یکی هست اینجا که همیشه به فکرته دوست گلم این دوتا جیگر روهم از طرف من ببوس
سپیده
26 مرداد 91 10:26
سلام فاطمه خانم. خوشحال می شم به وبلاگ منم سر بزنید. اگه اجازه بفرمایید عکسهای تولد رو بنام خودتون تو وبلاگمون بزارم تا مامانهای دیگه از ایده ها تون استفاده کنن.